Home > Fitness > Χάστε τα περιττά κιλά με μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα σας
Published On: Πα, Ιάν 24th, 2014

Χάστε τα περιττά κιλά με μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα σας

chaste-ta-peritta-kila-mikres-allages-stin-kathimerinotita-sas

Χάστε τα περιττά κιλά με μικρές αλλαγές στην καθημερινότητα σας.

Το ποιο σημαντικό πράγμα στην αλλαγή είναι να πάρουμε κάτι απόφαση. Αν πειστούμε για τα οφέλη της σωστής διατροφής είτε γιατί φανταζόμαστε τον εαυτό μας με τα σωστά κιλά είτε για την υγείας μας που είναι και το σημαντικότερο τότε μπορούμε να ξεκινήσουμε.

Κάποια σημαντικά βήματα που πρέπει να κάνουμε είναι τα παρακάτω.

1. Εντάξτε το πρωινό στην καθημερινότητα σας .Έχει αποδειχτεί ότι τα άτομα που τρώνε πρωινό έχουνε καλύτερο μεταβολισμό και πεινάνε λιγότερο κατά την διάρκεια της ημέρας. Ιδανικές επιλογές είναι  γάλα με δημητριακά,1 τοστ με 1φρούτο,1φέτα ψωμί με φυτικό Βιτάμ, λίγο μέλι και 1 φλ.γάλα.

2. Περιορίστε την κατανάλωση ελαιόλαδου σε 2 κ.σούπας ημερησίως.

3. Εντάξτε την γυμναστική στην καθημερινότητα σας. Ακόμη και 20 λεπτά περπάτημα την ημέρα θα κάνουν διαφορά.

4. Περιορίστε το ψωμί σε μια φέτα για το μεσημεριανό και μια για το βραδινό.

5. Προσθέστε τα σνακ  ενδιάμεσα από τα γεύματα ώστε να κρατάτε τον μεταβολισμό σας σε εγρήγορση. Ιδανικές επιλογές  είναι 1 φρούτο με αμύγδαλα,2 κριτσίνια με λίγο τυρί light,1 γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και 1 μικρό φρούτο.

6. Εντάξτε την σαλάτα στα γεύματα σας .Αυξάνει τον κορεσμό ως αποτέλεσμα να μην πεινάμε.

7. Αντικαταστήστε τις τηγανιτές γαρνιτούρες όπως π.χ οι πατάτες τηγανιτές με ρύζι ή πατάτες ψητές στο φούρνο.

8. Να πίνετε 1-1,5 Ltνερό την ημέρα. Αυξάνει τον μεταβολισμό και τον κορεσμό επίσης.

9. Να προτιμάτε ένα ελαφρύ βραδινό. Ιδανικές επιλογές είναι 1 αραβική πίτα με τυρί light,γαλοπούλα και λαχανικά,1τοστ με 1ποτήρι γάλα,καλαμάκια κοτόπουλο με σαλάτα κ.α.

 

Μπουζόυκη Ελένη

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Τηλ:6938834761,Ιωάννινα

All Rights Reserved

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie. Μάθετε Περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close