Home > Fitness > Πώς να χάσετε κιλά χωρίς δίαιτα και χωρίς γυμναστική
Published On: Τρ, Σεπ 22nd, 2015

Πώς να χάσετε κιλά χωρίς δίαιτα και χωρίς γυμναστική

pos-na-chasete-kila-choris-dieta-ke-choris-gimnastiki-w710-h710

Πώς να χάσετε κιλά χωρίς δίαιτα και χωρίς γυμναστική!

1. Πίνετε σε καθημερινή βάση 2 λίτρα νερό και 3 φλιτζάνια πράσινο τσάι ή λουίζα.

Τρώτε σαλάτες για απώλεια βάρους

2. Τρώτε περισσότερες σαλάτες.

3. Αποκλείστε τελείως το αλκοόλ και τη ζάχαρη. Τώρα αν θέλετε να βγείτε για ένα ποτό, περιοριστείτε σε ένα ποτήρι λευκό κρασί.

4. Ελαττώστε την ποσότητα των γευμάτων σας και αφήστε στο τέλος του κάθε γεύματος στο πιάτο σας μια με δύο κουταλιές.

5. Προσπαθήστε να φτιάξετε μια ρουτίνα για τα γεύματα σας, να τρώτε περίπου την ίδια ώρα και το πρωινό και το μεσημεριανό και το βραδινό. Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο για το σώμα σας, από το να το απορυθμίζετε με φαγητό σε άστατες ώρες.

6. Χωρίστε τα γεύματα σας σε τρία μεγάλα, πρωινό, μεσημεριανό, βραδινό. Και σε δύο μικρά, δεκατιανό και απογευματινό. Τα συχνά γεύματα ενεργοποιούν το μεταβολισμό και αυξάνουν τις καύσεις.

Διατροφή και τρόφιμα για δίαιτα

7. Τρώτε τρόφιμα από όλες τις διατροφικές ομάδες. Φρούτα, όσπρια, λαχανικά, κρέας, δημητριακά, ψάρι κοτόπουλο και καλά λιπαρά.

8. Να τρώτε αργά απολαμβάνοντας το φαγητό σας. Μην τρώτε μπροστά από τηλεοράσεις και υπολογιστές, θα δείτε πόσο θα μειωθεί η ποσότητα του φαγητού σας.

9. Πιείτε νερό πριν από κάθε γεύμα. Μια έρευνα έδειξε πως οι άνθρωποι που πίνουν ένα ποτήρι νερό πριν φάνε καταναλώνουν 13% λιγότερο φαγητό.

10. Να φροντίσετε να έχετε φάει τουλάχιστον 3 ώρες πριν από τον βραδινό ύπνο σας.

+1 Βάζετε να γεύματα σας σε μικρότερα πιάτα. «Βλέποντας το πιάτο σας γεμάτο ικανοποιείτε το μάτι σας και ο εγκέφαλος παίρνει το μήνυμα πως το πιάτο δεν είναι κενό, για να βάλει και άλλη ποσότητα»

Εάν βάλετε αυτά τα απλά βήματα στην καθημερινότητα σας σίγουρα θα χάσετε κιλά με υγιή και εύκολο τρόπο.

Πηγή: mamasou.gr

All Rights Reserved

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie. Μάθετε Περισσότερα

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close